Hoe het ook kan.

Zoals Youp T-Mobile aanpakt, zo zou ik KPN wel willen slopen. Voor 3 dagen roaming in Curacao een rekening van 2.000,00 euro (!) sturen. 20 euro per MB… Maar ja, we kunnen allemaal wel de nadruk leggen op allerlei negatieve zaken, er gebeuren ook mooie dingen. Zelfs met T-Mobile. Daar moet je dan alleen wel in Engeland voor zijn. Bijgaande ‘flashmob’ (ik dacht dat dat al 3 jaar ‘not done’ was, meer) werd uitgevoerd op Heathrow, een paar dagen geleden. Mooi staaltje van ‘brand activation‘, waarbij de doelgroep prachtig getimed op het juiste moment en de juiste plek beroerd wordt – letterlijk. Wat ook zo mooi is, aan die Engelsen, is de geweldige regie en de prachtige beeldregistratie. Zodat niet alleen de mensen dáár het merk konden voelen, maar wij er hier – op het web- ook nog van kunnen meegenieten. Het enige dat ik me afvraag is hoe T-Mobile de mensen in de aankomsthal er op wees dat deze knappe actie van hun was. Minor detail. Purple Cows Level: een 8.5. Yolly good!