Meesterlijk.

Iedereen verwacht natuurlijk dat ik in de categorie ‘Paarse Koeien’ deze week over deze actie op de Frankfurter Buchmesse zou schrijven. Maar: dat doet iedereen al, nog afgezien van het feit dat ik er maar niet achter kom waarvoor de actie precies was. En dus ook niet kan beoordelen of het wel of geen goed idee is. Vandaar, via supercoach Dick Stolk, dit keer een hele andere boeg. Wij van Purple Cows Unlimited, en trouwens ook van Formule WWW, geven weleens advies op het gebied van ‘Personal Branding’. Een mooi woord voor: “hoe zet je jezelf zo goed en authentiek mogelijk op de kaart, zodat je er ook nog klanten en werk aan overhoudt?“. Vaak doe je zo’n traject voor bijzondere eenlingen, en negen van de tien keer moet je je budgettair beperken. ‘Lucas G’, een Franse scenarioschrijver voor Canal + heeft ‘personal branding √©rg goed begrepen. En gelukkig ook het netwerk om zijn idee -vast en zeker tegen vriendenprijzen- te laten uitvoeren. Fabelhaft, in goed Frans. Purple Cow Level: een 11